Subject: C-613/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>, "Kadri Lepikult - KA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 11:13:21 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/404
Kohtuasja number: C-613/26
Vastuse kuup�ev: 10.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: elektrienergia siseturu �hiseeskirjad; tariifide korra 
kehtestamine; valdkonda reguleeriva asutuse s�ltumatus; v�rgutasu
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2019/944; m��rus (EL) 2019/943

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8920

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium